- 18+
- Fighting
- NetherRealm Studios
- Warner Bros. Interactive Entertainment
- Zegetron
- Επίσημο Site
Η αντίδραση που έχει κάποιος όταν ακούει το όνομα Mortal Kombat, εξαρτάται από το πού βρισκόταν (είτε μιλάμε για τόπο, είτε για ηλικία, είτε ψυχολογική κατάσταση κλπ.) όταν πρωτοάκουσε γι’αυτό. Όσοι έμαθαν το Mortal Kombat από τα παιχνίδια των τελευταίων πέντε-έξι χρόνων, μάλλον δεν θα το θεωρούν ακριβώς τον κολοφώνα των fighting games. Εκείνοι, όμως, που βρίσκονταν σε μια αίθουσα ηλεκτρονικών στις αρχές της δεκαετίας του 1990, εκείνοι που παρακολούθησαν για πρώτη φορά τον Kano να βυθίζει το χέρι του στο στήθος του αντιπάλου του και να ξεριζώνει την παλλόμενη καρδιά του, ή τον Sub-Zero να αρπάζει το κεφάλι του ηττημένου και να το βγάζει από τους ώμους του μαζί με την σπονδυλική του στήλη, ενώ η λέξη Fatality γραφόταν στην οθόνη με αίμα, θυμούνται μια αποκάλυψη.
Ένα fighting game που δεν έμοιαζε με κανένα άλλο σε ...έναν χώρο που είχε κατακλυστεί με τα παράγωγα του Street Fighter II και λοιπούς γιαπωνέζικους κολοσσούς, το Mortal Kombat ήταν ο αναρχικός της παρέας. Με την απάνθρωπη, αλλά και κωμικά υπερβολική, βία του, τα γραφικά του χρησιμοποιούσαν πραγματικούς ηθοποιούς για τους μαχητές και το ανορθόδοξό του στυλ στο gameplay ήρθε για να αλλάξει τον τρόπο που βλέπαμε τα fighting games ως τότε. Σε μεγάλο βαθμό το κατάφερε, δημιουργώντας έναν θρύλο στο χώρο.
Καθώς ο Hector Sanchez, παραγωγός στο παιχνίδι για την developer NetherRealm Studios, μας υποδέχεται στο booth της Warner Bros στην E3 για να μας δείξει το νέο παιχνίδι της σειράς, η αναμονή φτάνει στο κατακόρυφο, μετά το πρόσφατο trailer που φάνηκε να υποδηλώνει την επιστροφή του Mortal Kombat στις αιματηρές δόξες του παρελθόντος. Όταν ξεκινά το demo, η αναμονή και οι προσδοκίες ανταμείβονται, καθώς τα απειλητικά δέντρα της πίστας Living Forest εμφανίζονται στην οθόνη. Η θέα του θρυλικού επιπέδου που πρωτοεμφανίστηκε στο Mortal Kombat 2 είναι ένα από τα πρώτα δείγματα ότι βρισκόμαστε σε γνώριμο και σίγουρο έδαφος.
Περαιτέρω δείγμα αποτελεί το gameplay που βλέπουμε, καθώς ξεκινούν οι αιματηρές μονομαχίες. Τόσο τα μοντέλα των χαρακτήρων όσο και τα σκηνικά γύρω τους είναι πλήρως 3D, όμως η μάχη διεξάγεται στο κλασσικό 2D πεδίο των πρώτων τίτλων της σειράς, το οποίο συμπληρώνει εδώ την θριαμβευτική του επιστροφή που ξεκίνησε με το Street Fighter IV. Όπως πληροφορούμαστε, ο κατάλογος των διαθέσιμων χαρακτήρων θα αποτελεί κι αυτός μια επιστροφή στα παλιά, με χαρακτήρες κυρίως από τα τρία πρώτα παιχνίδια. Μερικοί από αυτούς που βλέπουμε με τα μάτια μας στην οθόνη είναι οι Scorpion, Sub-Zero, Kung Lao, Johnny Cage, Reptile, Sektor και Mileena. Όλα τα μοντέλα είναι επανασχεδιασμένα σε εμφάνιση και κινήσεις, αλλά το πνεύμα του original παραμένει, καθώς γινόμαστε μάρτυρες της γνωστής στριφογυριστής κλωτσιάς και του uppercut που εκτοξεύει τον αντίπαλο στον αέρα.
Όπως και στο προαναφερθέν Street Fighter IV, το gameplay του Mortal Kombat φαίνεται να αποτελεί έναν συνδυασμό κλασσικών και νέων στοιχείων. Οι μάχες διαθέτουν την γνωστή ταχύτητα ενός ματς Mortal Kombat, ενώ οι κινήσεις και τα combos που δημιουργούνται από αυτές, ξυπνούν αναμνήσεις παλιών στρατηγικών. Παράλληλα, όμως, υπάρχουν δείγματα ανανέωσης, όπως το Super meter που γεμίζει σιγά-σιγά κατά τη διάρκεια του αγώνα και χωρίζεται σε τρία στάδια. Όταν γεμίσουν τα πρώτα δύο στάδια, μας ανταμείβουν με ενισχυμένες εκδόσεις των συνηθισμένων κινήσεών μας που μπορούν να μας δώσουν ένα έξτρα πλεονέκτημα στον αγώνα, ή με Breakers που μας επιτρέπουν να διακόψουμε ένα καταιγιστικό combo που έχει εξαπολύσει ο αντίπαλός μας εναντίον μας.
Το πλήρες meter όμως, μας δίνει πρόσβαση στις X-ray moves. Πρόκειται για βίαιες κινήσεις απίστευτης σκληρότητας, κατά τη διάρκεια των οποίων η κίνηση επιβραδύνεται, οι ήχοι ενισχύονται κάνοντας το θρυμματισμό των οστών και το σκίσιμο της σάρκας να βουίζουν στο κεφάλι μας και ένα εκπληκτικό εφέ απεικονίζει μια διάφανη έκδοση του χαρακτήρα που τρώει το ξύλο, δείχνοντάς μας ακριβώς τι παθαίνουν τα κόκκαλά του και τα εσωτερικά του όργανα. Σημειώστε, κάπου εδώ, ότι οι κάτοχοι του PS3 που θα έχουν και πρόσβαση στην ανάλογη τεχνολογία, θα μπορούν να τα δουν όλα αυτά σε πλήρες 3D.
Ένα από τα διαθέσιμα modes του παιχνιδιού θα είναι το Tag Team, όπου μπορούν να αναμετρηθούν ομάδες των δύο μαχητών που θα παλεύουν εναλλάξ. Πολλοί μαχητές θα διαθέτουν ικανότητες που αλληλοσυμπληρώνονται, επιτρέποντας τη δημιουργία σούπερ ομάδων που θα μπορούν, στα χέρια ενός έμπειρου παίκτη, να λειτουργούν σαν καλολαδωμένες μηχανές θανάτου.
Φυσικά, από ένα παιχνίδι Mortal Kombat δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα Fatality – και η NetherRealm δεν απογοητεύει. Από το περίφημο Fatality του Kung Lao που φυτεύει το περιστρεφόμενο καπέλο του στο έδαφος και τραβά τον αντίπαλο πάνω του, κόβοντάς τον στα δύο, μέχρι κάποια άλλα, που δεν θα χαλάσουμε εδώ (θα περιοριστούμε να πούμε ότι, όσα είδαμε, είναι τόσο αηδιαστικά και υπερβολικά, όσο περιμένουμε από ένα σωστό Mortal Kombat), άλλη μια παράδοση της σειράς επιστρέφει εδώ δριμύτερη.
Η αλήθεια είναι ότι ένα νέο Mortal Kombat δεν ήταν κάτι που βρισκόταν ψηλά στις λίστες με τις επιθυμίες μας για την επόμενη χρονιά. Βλέποντας όμως πόσο πιστό φαίνεται το νέο παιχνίδι στο πνεύμα των original Mortal Kombat και έχοντας ζήσει ήδη τη θριαμβευτική αναγέννηση ενός θρυλικού fighting game, δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε το νέο παιχνίδι της NetherRealm Studios (πρώην Midway Games Chicago), για την ευκαιρία να ξαναρίξουμε τους αντιπάλους μας στα μυτερά καρφιά του The Pit και να ακούσουμε τον αυτοκράτορα να προφέρει τις λέξεις “Flawless victory”!
Το Mortal Kombat αναμένεται την άνοιξη του 2011 για Xbox 360 και PS3.
Ένα fighting game που δεν έμοιαζε με κανένα άλλο σε ...έναν χώρο που είχε κατακλυστεί με τα παράγωγα του Street Fighter II και λοιπούς γιαπωνέζικους κολοσσούς, το Mortal Kombat ήταν ο αναρχικός της παρέας. Με την απάνθρωπη, αλλά και κωμικά υπερβολική, βία του, τα γραφικά του χρησιμοποιούσαν πραγματικούς ηθοποιούς για τους μαχητές και το ανορθόδοξό του στυλ στο gameplay ήρθε για να αλλάξει τον τρόπο που βλέπαμε τα fighting games ως τότε. Σε μεγάλο βαθμό το κατάφερε, δημιουργώντας έναν θρύλο στο χώρο.
Καθώς ο Hector Sanchez, παραγωγός στο παιχνίδι για την developer NetherRealm Studios, μας υποδέχεται στο booth της Warner Bros στην E3 για να μας δείξει το νέο παιχνίδι της σειράς, η αναμονή φτάνει στο κατακόρυφο, μετά το πρόσφατο trailer που φάνηκε να υποδηλώνει την επιστροφή του Mortal Kombat στις αιματηρές δόξες του παρελθόντος. Όταν ξεκινά το demo, η αναμονή και οι προσδοκίες ανταμείβονται, καθώς τα απειλητικά δέντρα της πίστας Living Forest εμφανίζονται στην οθόνη. Η θέα του θρυλικού επιπέδου που πρωτοεμφανίστηκε στο Mortal Kombat 2 είναι ένα από τα πρώτα δείγματα ότι βρισκόμαστε σε γνώριμο και σίγουρο έδαφος.
Περαιτέρω δείγμα αποτελεί το gameplay που βλέπουμε, καθώς ξεκινούν οι αιματηρές μονομαχίες. Τόσο τα μοντέλα των χαρακτήρων όσο και τα σκηνικά γύρω τους είναι πλήρως 3D, όμως η μάχη διεξάγεται στο κλασσικό 2D πεδίο των πρώτων τίτλων της σειράς, το οποίο συμπληρώνει εδώ την θριαμβευτική του επιστροφή που ξεκίνησε με το Street Fighter IV. Όπως πληροφορούμαστε, ο κατάλογος των διαθέσιμων χαρακτήρων θα αποτελεί κι αυτός μια επιστροφή στα παλιά, με χαρακτήρες κυρίως από τα τρία πρώτα παιχνίδια. Μερικοί από αυτούς που βλέπουμε με τα μάτια μας στην οθόνη είναι οι Scorpion, Sub-Zero, Kung Lao, Johnny Cage, Reptile, Sektor και Mileena. Όλα τα μοντέλα είναι επανασχεδιασμένα σε εμφάνιση και κινήσεις, αλλά το πνεύμα του original παραμένει, καθώς γινόμαστε μάρτυρες της γνωστής στριφογυριστής κλωτσιάς και του uppercut που εκτοξεύει τον αντίπαλο στον αέρα.
Όπως και στο προαναφερθέν Street Fighter IV, το gameplay του Mortal Kombat φαίνεται να αποτελεί έναν συνδυασμό κλασσικών και νέων στοιχείων. Οι μάχες διαθέτουν την γνωστή ταχύτητα ενός ματς Mortal Kombat, ενώ οι κινήσεις και τα combos που δημιουργούνται από αυτές, ξυπνούν αναμνήσεις παλιών στρατηγικών. Παράλληλα, όμως, υπάρχουν δείγματα ανανέωσης, όπως το Super meter που γεμίζει σιγά-σιγά κατά τη διάρκεια του αγώνα και χωρίζεται σε τρία στάδια. Όταν γεμίσουν τα πρώτα δύο στάδια, μας ανταμείβουν με ενισχυμένες εκδόσεις των συνηθισμένων κινήσεών μας που μπορούν να μας δώσουν ένα έξτρα πλεονέκτημα στον αγώνα, ή με Breakers που μας επιτρέπουν να διακόψουμε ένα καταιγιστικό combo που έχει εξαπολύσει ο αντίπαλός μας εναντίον μας.
Το πλήρες meter όμως, μας δίνει πρόσβαση στις X-ray moves. Πρόκειται για βίαιες κινήσεις απίστευτης σκληρότητας, κατά τη διάρκεια των οποίων η κίνηση επιβραδύνεται, οι ήχοι ενισχύονται κάνοντας το θρυμματισμό των οστών και το σκίσιμο της σάρκας να βουίζουν στο κεφάλι μας και ένα εκπληκτικό εφέ απεικονίζει μια διάφανη έκδοση του χαρακτήρα που τρώει το ξύλο, δείχνοντάς μας ακριβώς τι παθαίνουν τα κόκκαλά του και τα εσωτερικά του όργανα. Σημειώστε, κάπου εδώ, ότι οι κάτοχοι του PS3 που θα έχουν και πρόσβαση στην ανάλογη τεχνολογία, θα μπορούν να τα δουν όλα αυτά σε πλήρες 3D.
Ένα από τα διαθέσιμα modes του παιχνιδιού θα είναι το Tag Team, όπου μπορούν να αναμετρηθούν ομάδες των δύο μαχητών που θα παλεύουν εναλλάξ. Πολλοί μαχητές θα διαθέτουν ικανότητες που αλληλοσυμπληρώνονται, επιτρέποντας τη δημιουργία σούπερ ομάδων που θα μπορούν, στα χέρια ενός έμπειρου παίκτη, να λειτουργούν σαν καλολαδωμένες μηχανές θανάτου.
Φυσικά, από ένα παιχνίδι Mortal Kombat δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα Fatality – και η NetherRealm δεν απογοητεύει. Από το περίφημο Fatality του Kung Lao που φυτεύει το περιστρεφόμενο καπέλο του στο έδαφος και τραβά τον αντίπαλο πάνω του, κόβοντάς τον στα δύο, μέχρι κάποια άλλα, που δεν θα χαλάσουμε εδώ (θα περιοριστούμε να πούμε ότι, όσα είδαμε, είναι τόσο αηδιαστικά και υπερβολικά, όσο περιμένουμε από ένα σωστό Mortal Kombat), άλλη μια παράδοση της σειράς επιστρέφει εδώ δριμύτερη.
Η αλήθεια είναι ότι ένα νέο Mortal Kombat δεν ήταν κάτι που βρισκόταν ψηλά στις λίστες με τις επιθυμίες μας για την επόμενη χρονιά. Βλέποντας όμως πόσο πιστό φαίνεται το νέο παιχνίδι στο πνεύμα των original Mortal Kombat και έχοντας ζήσει ήδη τη θριαμβευτική αναγέννηση ενός θρυλικού fighting game, δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε το νέο παιχνίδι της NetherRealm Studios (πρώην Midway Games Chicago), για την ευκαιρία να ξαναρίξουμε τους αντιπάλους μας στα μυτερά καρφιά του The Pit και να ακούσουμε τον αυτοκράτορα να προφέρει τις λέξεις “Flawless victory”!
Το Mortal Kombat αναμένεται την άνοιξη του 2011 για Xbox 360 και PS3.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου