Παρακαλούμε

Επειδή χάσαμε όλους τους αναγνώστες μας, όσοι μπορείτε ξανακάντε παρακολούθηση. Ευχαριστούμε.

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Medal of Honor

gif animator


Medal of Honor

  •  18+
  • FPS
  •  EALA/ DICE
  •  Electronic Arts
  •  EA Hellas
  •  2010-10-15
  • Επίσημο Site
  • PlayStation 3PC




Τι μακρύ και παράξενο ταξίδι αυτό του Medal of Honor! Μακρύ και παράξενο σαν και του στρατιώτη που, από τη μέρα κατάταξής του, στη βασική εκπαίδευση, κι από κει στην προαγωγή και τελικά στον πόλεμο, έχει αλλάξει τόσο πολύ που δυσκολεύεται να θυμηθεί αν είναι ο ίδιος άνθρωπος με αυτόν που ξεκίνησε. Το Medal of Honor έχει κάνει αυτό το ταξίδι για τόσο καιρό, που μπορεί με το δίκιο του να θεωρηθεί βετεράνος, ακόμα κι αν πέρασε τα τελευταία χρόνια του πολέμου τραυματίας στα στρατιωτικά νοσοκομεία. Τώρα όμως, η EA επισκέπτεται τον σακατεμένο πολεμιστή στο κρεβάτι του και προσπαθεί να τον πείσει να ξανασηκωθεί στα πόδια του, να πάρει πάλι το όπλο του και να ορμήσει στο πεδίο της μάχης – ένα πεδίο που, στα χρόνια που πέρασαν, έχει καταληφθεί από δύσκολους και αδυσώπητους αντιπάλους.
Ο Executive Producer από την EA LA που έχει αναλάβει το single-player τμήμα του τίτλου, Greg Goodrich, βρέθηκε στο Λονδίνο με την ευκαιρία του ΕΑ Showcase 2010, για να μάς δείξει ένα δείγμα αυτής της προσπάθειας αναβίωσης του παλιού βετεράνου.
Γνωρίζουμε ήδη ότι το Medal of Honor θα λαμβάνει χώρα στη σύγχρονη εποχή και θα βασίζεται σε πραγματικές στρατιωτικές επιχειρήσεις στο Αφγανιστάν, ενώ μεγάλο ρόλο στην ιστορία θα παίζουν οι περίφημοι Tier 1 Operators, δηλαδή οι μονάδες εκείνες του αμερικανικού στρατού που αποτελούν την απόλυτη πολεμική ελίτ. “Οι Tier 1 είναι το ‘νυστέρι’ των ενόπλων δυνάμεων στο πεδίο της μάχης,” λέει ο Goodrich. “Αναλαμβάνουν και φέρνουν εις πέρας τις πιο επικίνδυνες και πιο ευαίσθητες αποστολές, καταφέρνοντας χτυπήματα μεγάλης ακρίβειας στον εχθρό.”

Σήμερα, όμως, ο Goodrich είναι εδώ για να μας δείξει ένα άλλο εργαλείο των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων: αντίθετα από τους Tier 1, οι Rangers, σύμφωνα με τον παραγωγό του παιχνιδιού, “είναι το ‘σφυρί’ του στρατού. Χτυπούν αποφασιστικά και δυνατά, και κάνουν τη δουλειά τους χωρίς να τους απασχολεί πόσο σαματά θα ξεσηκώσουν.”

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο, καθώς μια από τις πρώτες σκηνές που μάς συστήνουν τους Rangers, απεικονίζει μια μεγάλη επιχείρηση απόβασης με ελικόπτερα Chinook. “Θέλαμε, κατά κάποιο τρόπο, να αποτίσουμε φόρο τιμής στα Medal of Honor του παρελθόντος,” λέει ο Goodrich. “Τα Chinook εδώ αντικατοπτρίζουν τα αποβατικά σκάφη της D-Day.” Όχι μόνο αυτό, αλλά καθώς δέχονται επίθεση εχθρικών πυραύλων, έχουν και την τύχη κάποιων αποβατικών της D-Day. Μετά την παρακολούθηση του εισαγωγικού video-trailer, μπαίνουμε κατ’ευθείαν στη δράση, παρακολουθώντας ένα demo που παίζεται εκείνη τη στιγμή μπροστά μας.

Η αποστολή που βλέπουμε ξεκινά στις γυμνές βουνοπλαγιές του Αφγανιστάν, όπου μια ομάδα από Rangers έχει παγιδευτεί σε μια ξεραμένη κοίτη ποταμού κοντά σε έναν οικισμό – εξαρτάται από τη δική μας ομάδα να βγουν ζωντανοί από κει, καθώς δυνάμεις των Taliban εμποδίζουν τη διαφυγή τους.

Η τετραμελής μας ομάδα ξεκινά μπροστά από το πλινθόκτιστο χωριουδάκι – τα γήινα χρώματα των σπιτιών βρίσκονται σε αρμονία με τις πλαγιές τριγύρω μας, αλλά ταυτόχρονα δυσκολεύουν την όραση. Η ομάδα μας κινείται με προσοχή ανάμεσα στα κτίρια και δεν αργεί να ανακαλύψει τους Taliban που κρύβονται πίσω από τους πέτρινους φράχτες και τα κρεμασμένα κιλίμια. Η σύγκρουση είναι σύντομη, αλλά προλαβαίνουμε να δούμε κάποια πολύ καλά animations στο όπλο που κρατά ο χαρακτήρας μας και στις σφαίρες που καταστρέφουν μέρος του σημείου κάλυψής μας.
α σημεία του περιβάλλοντος που θα καταστρέφονται, πάντως, θα είναι συγκεκριμένα και δε θα συμβαίνει κάτι τέτοιο γενικά, όπως λέει ο Goodrich. Αργότερα στο demo έχουμε την ευκαιρία να δούμε μια υφασμάτινη τέντα να γίνεται κουρέλια από τις σφαίρες και καταλαβαίνουμε τι εννοεί. Προς το παρόν, από άποψης game design, το Medal of Honor δεν φαίνεται να επανεφευρίσκει τον τροχό. Το shooting φαίνεται να είναι όπως το έχουμε συνηθίσει σε παιχνίδια του είδους, ενώ η υπερβολική ζημιά που δεχόμαστε κοκκινίζει την οθόνη, καθηλώνοντάς μας μέχρι να συνέλθουμε (η λύση για όλα, από την υπερκόπωση μέχρι μια σφαίρα στο πάγκρεας, είναι λίγη ξεκούραση – πρόκειται για ένα πολύ θετικό σχόλιο πάνω στους σύγχρονους ρυθμούς ζωής!).

Ο πολεμιστής μας μπορεί να υπερπηδά εμπόδια με το πάτημα ενός πλήκτρου, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει ορισμένες νέες κινήσεις, όπως το slide to cover, που του επιτρέπει, ενώ τρέχει, να γλιστρήσει για να φτάσει σε σημείο κάλυψης (δεν είχαμε την ευκαιρία να δούμε αν αυτό το slide μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν επιθετική κίνηση).

Ενώ η ομάδα μας προωθείται πέρα από τον οικισμό και βρίσκει την κοίτη του ποταμού, προσέχουμε ότι οι φαντάροι μας είναι πολυλογάδες – ο μεταξύ τους διάλογος είναι συνεχής, καθώς ανταλλάσσουν από εντολές και παραγγέλματα μέχρι σχόλια για το περιβάλλον γύρω τους. Αυτό φαίνεται να προσθέτει αρκετά στην ατμόσφαιρα, ενώ το voice acting ακούγεται καλής ποιότητας. Κάτι άλλο που προσέχουμε με ανησυχία είναι το μάλλον χαμηλό frame rate και ορισμένα παράξενα σπασίματα σε κάποια animations. Ο Goodrich σπεύδει να μας καθησυχάσει, ενημερώνοντάς μας ότι παρακολουθούμε μια pre-alpha έκδοση του παιχνιδιού, οπότε θεωρητικά, αυτά τα προβλήματα θα έχουν ξεπεραστεί στο τελικό παιχνίδι.

Ακόμα κι έτσι, όμως, τα αποτελέσματα είναι άκρως εντυπωσιακά όταν καταφέρνουμε να καλέσουμε ένα βομβαρδισμό κάποιων εχθρικών θέσεων μπροστά μας από αέρος. Όχι τόσο για τα –πολύ καλά- εφέ εκρήξεων μπροστά μας, αλλά για αυτό που ακολουθεί κάποια δέκατα του δευτερολέπτου μετά, όταν τα χώματα που τινάχτηκαν στον αέρα από τις εκρήξεις, πέφτουν πίσω στη γη σαν βροχή. Αργότερα, κινούμενοι προς κάποια μεμονωμένα σπιτάκια, οι στρατιώτες μας παίρνουν θέση γύρω από την πόρτα για να εξερευνήσουν. Ξαφνικά, ο ασυνήθιστος ήχος ενός κινητού σπάει τη σιωπή. Τα δευτερόλεπτα μέχρι τη συνειδητοποίηση ότι πρόκειται για παγίδα, μοιάζουν με αιώνα. Το demo τελειώνει.


Medal of Honor EA Showcase 2010 interview

Το Medal of Honor φαίνεται να διατηρεί το είδος της κινηματογραφικής δράσης που χαρακτήριζε και τους προκατόχους του, αλλά και τους κυριότερους ανταγωνιστές του. Σύμφωνα με τον Goodrich, η προοπτική της ιστορίας θα αλλάζει ανάμεσα σε διαφορετικά άτομα, τόσο Tier 1 όσο και Rangers, για να ολοκληρώσει την αφήγησή της.

Φυσικά, σ’αυτό το στάδιο δεν μπορούμε να κρίνουμε τίποτα σχετικά με αυτή. Πάντως, ο Goodrich αναφέρει ότι η τοποθέτηση της ιστορίας στο Αφγανιστάν έδωσε στους developers μεγάλη ελευθερία στο σχεδιασμό της ιστορίας, λόγω “της απίστευτης ποικιλίας που παρουσιάζει αυτή η χώρα, από μεγάλες ερήμους μέχρι χιονισμένες κορυφογραμμές, επιτρέποντάς μας ανάλογη ποικιλία στα περιβάλλοντα που δημιουργήσαμε για το παιχνίδι.” Ενώ δεν έχουμε δει κάτι που προβλέπεται να φέρει επανάσταση στο είδος, το νέο Medal of Honor φαίνεται να εξελίσσεται πολύ καλά και να υπόσχεται ό,τι θα περίμενε ένας fan του είδους από έναν τέτοιο τίτλο.

Αν όλα πάνε καλά, αυτό το φθινόπωρο ο γερο-βετεράνος θα μάς δείξει πόσο το λέει η καρδούλα του να ξεκινήσει έναν ακόμα πόλεμο.

Το Medal of Honor αναμένεται στις 15 Οκτωβρίου 2010 για PC, Xbox 360 και PS3.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Free Pics Free Image Hosting Photo Sharing


Download youtube Video

Avatars


Animation Images Free Pics Photo Sharing


Free Pics Free Image Hosting Photo Sharing


you suck!!!